ING Commercial Banking zahájila integrovanou imageovou kampaň ,,Bottom line“. Hlavním cílem je přesvědčit klienty o tom, že je pro ně kompetentním a důvěryhodným partnerem, který jim poskytne řešení na míru. Kampaň proběhla loni v Nizozemsku a zemích Beneluxu, teď ji skupina ING spouští také na osmi trzích v regionu CEE včetně ČR. „Tvářemi kampaně jsou relationship manažeři nebo ředitelé pro korporátní klientelu, což má vyjádřit to, že klientům stačí kontakt na jedinou osobu, a ta vyřeší veškeré jejich požadavky,“ vysvětluje Zuzana Smolinsky, manažerka komunikace a PR ING Commercial Banking. Kampaň se objeví v ekonomickém tisku, na internetu, ve formě direct mailu i bannerů na letišti. Současně běží i interní část kampaně formou plakátů, na webu a ve formě propagačních mate-riálů. Reklamní kampaň je plánována do konce října.
Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.