ING Commercial Banking posiluje svou image

27. 9. 2010 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

ING Commercial Banking zahájila integrovanou imageovou kampaň ,,Bottom line“. Hlavním cílem je přesvědčit klienty o tom, že je pro ně kompetentním a důvěryhodným partnerem, který jim poskytne řešení na míru. Kampaň proběhla loni v Nizozemsku a zemích Beneluxu, teď ji skupina ING spouští také na osmi trzích v regionu CEE včetně ČR. „Tvářemi kampaně jsou relationship manažeři nebo ředitelé pro korporátní klientelu, což má vyjádřit to, že klientům stačí kontakt na jedinou osobu, a ta vyřeší veškeré jejich požadavky,“ vysvětluje Zuzana Smolinsky, manažerka komunikace a PR ING Commercial Banking. Kampaň se objeví v ekonomickém tisku, na internetu, ve formě direct mailu i bannerů na letišti. Současně běží i interní část kampaně formou plakátů, na webu a ve formě propagačních mate-riálů. Reklamní kampaň je plánována do konce října.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení