Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

ING Commercial Banking posiluje svou image

Redakce MAM27. 9. 2010

ING Commercial Banking zahájila integrovanou imageovou kampaň ,,Bottom line”. Hlavním cílem je přesvědčit klienty o tom, že je pro ně kompetentním a důvěryhodným partnerem, který jim poskytne řešení na míru. Kampaň proběhla loni v Nizozemsku a zemích Beneluxu, teď ji skupina ING spouští také na osmi trzích v regionu CEE včetně ČR. “Tvářemi kampaně jsou relationship manažeři nebo ředitelé pro korporátní klientelu, což má vyjádřit to, že klientům stačí kontakt na jedinou osobu, a ta vyřeší veškeré jejich požadavky,” vysvětluje Zuzana Smolinsky, manažerka komunikace a PR ING Commercial Banking. Kampaň se objeví v ekonomickém tisku, na internetu, ve formě direct mailu i bannerů na letišti. Současně běží i interní část kampaně formou plakátů, na webu a ve formě propagačních mate-riálů. Reklamní kampaň je plánována do konce října.

×

O2 mluví o stáří

Starší článek

Česká pojišťovna si to všechno bere na triko – žluté

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Billa/Gusto

Prostor, který vydělává a spojuje

Když je obsah atraktivní, lidem už na jeho původu tolik nezáleží. Čeští obchodníci díky vlastním médiím získávají věrnější zákazníky.
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Hvězdou nového globálního spotu Plzeňského Prazdroje je vedle orosené sklenice piva britský zpěvák Robbie Williams. „Oba jsou ikonické originály a…
18. 4. 202118. 4. 2021
Lidé

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více