Ferrero se veze na Talentmanii

23. 9. 2010 12:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vloni hledalo Ferrero pro svojí Kinder Čokoládu mezi spotřebiteli tvář na obal, letos jde dál a zapojí spotřebitele do televizní reklamy. Kampaň „Kinder Star“ od Leagas Delaney čerpá z aktuální vlny televizních talentových show. Podle Michala Nejedlého z marketingu Ferrera vznikl koncept jen pár týdnů před začátkem těchto pořadů. „Soutěž zatím zajímá hlavně rodiče, kteří nahrávají videa a fotky svých dětí,“ říká. Kromě televizní reklamy formou tag on a komunikace v místě prodeje využívá Ferrero i product placement v pořadu Česko Slovensko má talent, kde vítězové dětských kategorií dostávají jako cenu obří kinderčokolády. Spot s pěti nejlepšími „talenty“ má Ferrero vysílat začátkem jara 2011. Další výhrou je 40 kapesních videokamer Kodak.

 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení