Danone mění svoji strategii a pouští se do nového segmentu jogurtů – do velkých balení. Svou klíčovou značku Activia uvede od října v balení 360 g v bílé variantě. Podpoří ji silnou kampaní v TV, na POS a na Facebooku. Ještě letos v dubnu přitom hovořil tehdejší marketingový ředitel Danone o trendu convenience a poklesu segmentu velkých jogurtů. Ten ale dnes stále tvoří 44 % trhu bílých jogurtů. Danone k obratu přiměly poslední testy potřeb a očekávání spotřebitelů. Velké balení si podle výzkumu lidé nejčastěji kupují, protože spotřebují hodně jogurtu, výhodná cena přitom hraje roli jen pro necelou třetinu dotázaných.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).