Danone do velkých balení

27. 9. 2010 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Danone mění svoji strategii a pouští se do nového segmentu jogurtů – do velkých balení. Svou klíčovou značku Activia uvede od října v balení 360 g v bílé variantě. Podpoří ji silnou kampaní v TV, na POS a na Facebooku. Ještě letos v dubnu přitom hovořil tehdejší marketingový ředitel Danone o trendu convenience a poklesu segmentu velkých jogurtů. Ten ale dnes stále tvoří 44 % trhu bílých jogurtů. Danone k obratu přiměly poslední testy potřeb a očekávání spotřebitelů. Velké balení si podle výzkumu lidé nejčastěji kupují, protože spotřebují hodně jogurtu, výhodná cena přitom hraje roli jen pro necelou třetinu dotázaných.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.