ČSOB vyzdvihuje výhody Studentského konta Plus

3. 9. 2010 08:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

ČSOB Studentské konto Plus přesně odpovídá požadavkům studentů na studentský účet. Komunikace bude probíhat od 1. září do 15. října a bude podpořena ATL i BTL nástroji. Rozhodnutí cílit na studenty předcházel výzkum, ze kterého vyplynulo, že pro studenty je hlavním důvodem pro otevření studentského konta automatické zahrnutí nejčastěji využívaných služeb v rámci konta bez dalších skrytých poplatků. Jsou jimi kvalitní a bezpečné elektronické bankovnictví, mezinárodní embosovaná platební karta a výběry z bankomatů. Kampaň je propojena s cestováním, je to jedna z hlavních zálib studentů. Hlavním claimem je: „Vyznám se nejen na cestách, proto mám studentské konto u ČSOB“.
„Z výzkumu vyplynulo, že studenti oceňují jak vstřícný a rychlý přístup banky, tak škálu služeb zdarma, které jim studentské konto přináší. Studenti chtějí mít účet, o který se nemusí příliš starat a díky informacím z internetu jsou pevně rozhodnuti, který účet si vyberou,“ říká Jana Opršalová, manažerka segmentu Platební komfort ČSOB. „Studentské konto u ČSOB vyjmenované služby v rámci vedení konta splňuje. Navíc je možné mít konto až do 28 let, bez ohledu na to, jestli dotyčný stále ještě studuje. Potvrzení o studiu se předkládá pouze 1x během studia. Velikou výhodou pro studenty je mezinárodní embosovaná platební karta v rámci konta, kterou je možné využívat v zahraničí, např. pro platby u obchodníků, či výběry z bankomatů,“ doplňuje Jana Opršalová.
Kampaň bude podpořena soutěží v rádiu a dále bude vytvořena speciální stránka na facebooku. K vidění budou také bannery na různých webových stránkách, které cílí na studenty, direct mail a MMS. Samozřejmostí budou letáčky na pobočkách přinášející ucelený pohled na nabídku konta. Studentské konto ČSOB bude propagováno také v autobusech společnosti STUDENT AGENCY.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.