Wrigley vylepší Orbit

12. 8. 2010 10:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Wrigley mění od konce srpna design obalů celého portfolia své klíčové značky Orbit. U mentolové varianty navíc chce vylepšit i složení. „Tato změna designu je součástí naší dlouhodobé strategie, která směřuje k celkovému omlazení značky. Na podzim na ní navážeme představením nové ovocné příchutě a dalšími drobnými změnami portfolia,“ říká Petr Bednář, marketingový manažer společnosti Wrigley. V současné době se portfolio značky Orbit skládá z klasických balení dražé v mentolových a ovocných příchutích a jedné dětské varianty. Tyto příchutě jsou také k dostání ve speciálních baleních (46 nebo 60 kusů dražé). Dále portfolio zahrnuje Orbit White pro bělejší zuby, Orbit Clean s tekutou náplní a žvýkačky Orbit Complete speciálně určené do dámské kabelky.

 

Redakce MAM

Další zajímavé čtení