Vodafone představuje veřejnosti telefony na YouTube

3. 8. 2010 11:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vodafone se rozhodl pro novou formu komunikace svého portfolia mobilních telefonů. Od 3. srpna spustil nový kanál na YouTube Vodafone centrum péče, jehož cílem je seznámit veřejnost s jednotlivými telefony zábavnou formou. Nyní je na YouTube možné zhlédnout video k nedávno představenému telefonu LG Town, který nabízí Vodafone exkluzivně. Další videa mají brzy následovat.

Video k jednomu modelu telefonu je rozděleno na několik částí a uživatelé si tak mohou vybrat témata, která je zajímají. První část má podobu virálu a další popisují jednotlivé funkce telefonu, jako například internet v mobilu či práce s widgety. Dohromady trvá popis přibližně pět minut. Videa natočila agentura Boomerang Digital.


Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.