Tesco přestaví část hypermarketů na velkoprodejny Extra

12. 8. 2010 10:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Tesco Stores ČR přestaví některé tuzemské hypermarkety na nové velkoplošné obchody Extra, ve kterých bude i lékárna, optika či prodejny s telekomunikačními a fotografickými službami. Jako první bude do září na formát Extra přestavěn hypermarket Tesco v Plzni. Žádný obchodní řetězec zatím v Česku podobné velkoplošné prodejny nemá. Tesco obchody Extra provozuje několik let v Británii, kde se prý osvědčily.
„Převratnou novinkou bude pro české zákazníky především nová koncepce služeb, kterou obchody Tesco Extra do ČR přinášejí. Přímo na prodejní ploše bude k dispozici lékárna, optika, prodejna fotoslužeb a telekomunikačních služeb,“ sdělila mluvčí Tesco Stores ČR Eva Karasová.
První dvě prodejny Extra budou od podzimu fungovat v Plzni, přičemž Tesco hodlá přestavět některé další hypermarkety. Jejich počet ale Karasová neupřesnila. „Zároveň budeme v Česku i nadále provozovat a otevírat nové hypermarkety,“ podotkla Karasová.
Lékárny v prodejnách Tesco Extra nabídnou celý sortiment zdravotních přípravků a léků, jež jsou v ČR dostupné. „Podobně širokou škálu služeb a zboží představí také optika, kde si zákazníci budou moci vybrat z nepřeberného množství dioptrických skel, obrouček od nejzvučnějších módních značek a jiného doplňkového sortimentu. I zde budou k dispozici odborníci jako optometrista a oftalmolog, kteří zájemcům vyšetří a změří zrak,“ dodala Karasová.
Prodejna telekomunikačních služeb v obchodě Tesco Extra nabídne kromě mobilních telefonů, SIM karet českých operátorů a dobíjecích kuponů také další doplňkové příslušenství a služby. „V prodejně fotoslužeb dostanou zákazníci možnost nechat si vyvolat své digitální fotografie uložené na kterémkoliv nosiči dat. Zaměstnanci prodejny budou schopni zakázku vyhotovit do hodiny nebo do 24 hodin. Prodejna bude rovněž vybavena samoobslužnými kiosky,“ uvedla Karasová.
Společnost Tesco Stores ČR vstoupila na tuzemský trh v roce 1996. Nyní v Česku provozuje 68 hypermarketů, 41 supermarketů, 25 prodejen Tesco Expres, šest obchodních domů a 18 čerpacích stanic.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení