Televize Barrandov uvede sitcom o policistech

10. 8. 2010 09:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nový zábavný sitcom o policejní jednotce a její práci nazvaný Profesionálové uvede od září televize Barrandov. V sérii se představí například Petr Čtvrtníček, Pavel Liška, Josef Polášek nebo Matěj Hádek. Informoval o tom ředitel marketingu TV Barrandov Janis Sidovský.
TV Barrandov se k tvorbě nového seriálu nechala inspirovat slovenskou televizí Joj, která sérii začala vysílat v září 2008. Kvůli velkému diváckému zájmu pokračovala v natáčení dalších řad seriálu; od letošního března již slovenská stanice vysílá čtvrtou řadu. O popularitě projektu u našich východních sousedů vypovídá fakt, že tvůrci seriálu letos získali ocenění OTO, tedy obdobu české ceny TýTý.
Příznivci seriálové zábavy se mohou těšit na 16 čtyřicetiminutových epizod, v nichž policisté budou řešit banální i neuvěřitelné případy, uvedl Sidovský.
Příběhy českých Profesionálů jsou sice shodné s příběhy slovenských mužů zákona a budou plné stejných fatálních omylů; odehrávají se však v českém prostředí a v podání domácích herců.
Čtvrtníček ztělesní hospodského, který dříve sloužil u policie a disponuje cennými kontakty, naopak se mu zcela nedostává zábran. Nešikovného policistu si zahraje Liška, jeho intrikánského policistu Polášek. Jako ambiciózní puntičkář, jehož zálibou je důsledné zachovávání byrokratických procesů, se představí Hádek.
Sestavu policejní stanice doplňují Jiří Bábek v roli velitele, který ovšem doma musí na slovo poslouchat svou ženu, a přemoudřelá policistka v podání Mariky Procházkové.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.