Šéfredaktorem Profitu Vyšohlíd

2. 8. 2010 14:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Novým šéfredaktorem podnikatelského týdeníku Profit se od srpna stal Tomáš Vyšohlíd. Ve funkci nahradil Petra Korbela, který byl vedoucím redakce od jara loňského roku a z týdeníku odešel. Informoval o tom mluvčí Profitu Martin Březina.
Novou vedoucí oddělení grafika a foto se zároveň stane Zuzana Šmajlerová, která vystřídá Martina Fieberta. „Změna redakce souvisí s plánovaným oživením týdeníku,“ uvedl Březina.
Vyšohlíd (28) předtím působil šest let v různých médiích, například v rádiu Impuls, Českém rozhlase Hradec Králové, v síti Fajn rádií nebo v České televizi. Byl také tiskovým mluvčím státního podniku Lesy ČR a PR manažerem mBank. Šmajlerová (28) přichází do týdeníku Profit po pěti letech působení ve vydavatelství Economia, kde byla vedoucí fotooddělení Hospodářských novin.
Týdeník Profit je součástí vydavatelství Stanford, které je součástí finanční skupiny KKCG podnikatele Karla Komárka. Stanford předloni vykázal provozní ztrátu 42,3 milionu Kč a tržby 88,4 milionu Kč.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.