Počet internetových zákazníků UPC stoupl na 392 000

4. 8. 2010 11:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Kabelová firma UPC zvýšila v prvním pololetí meziročně počet internetových zákazníků o více než 17 procent na 392 000. To představuje přírůstek přes 57 000 klientů. Telefonní služby si předplácelo 182 000 domácností proti 145 000 před rokem. Údaje zveřejnila mateřská společnost Liberty Global.
Celkový počet zákazníků UPC ke konci června meziročně vzrostl o 69.000 na 1,2 milionu. Naopak množství uživatelů televizních služeb, které zahrnují analogovou, digitální a satelitní televizi, se meziročně snížilo o 26.000 na téměř 626.000 zákazníků. Satelitní televize UPC Direct byla od pololetí vyčleněna do samostatného podniku UPC DTH.
Největší konkurent Telefónica O2 měl v pololetí 756 000 vysokorychlostních přípojek k internetu přes ADSL. Pevné linky firmy používá přes 1,7 milionu klientů, televizi přes ně sleduje přes 133 000 zákazníků.
V současnosti je v dosahu sítí UPC 1,3 milionu domácností, z toho přes 1,2 milionu na obousměrných sítích umožňujících připojení k internetu a telefonování.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.