P&G chce závádět ekologické obaly

17. 8. 2010 16:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Procter & Gamble (P&G) oznámila, že začne vybrané produktové řady prodávat v obalech vyrobených z derivátů cukrové třtiny. Ve 100% recyklovatelných obalech pocházejících z obnovitelných zdrojů bude P&G prodávat značky Pantene Pro-V, Covergirl a Max Factor. Společnost tak reaguje na požadavky zákaznic, které chtějí používat kosmetické přípravky bez negativního dopadu na životní prostředí. Pilotní projekt bude P&G realizovat globálně v průběhu příštích dvou let s tím, že první produkty se na trhu objeví v roce 2011.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení