Nový iPhone přijde na český trh zřejmě na konci srpna

13. 8. 2010 08:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nový multimediální mobil iPhone 4 přijde na český trh zřejmě na konci srpna nebo na začátku září. Vyplývá to z informací operátorů. Přesný termín spuštění prodeje firmy nekomentují, ale již spustily registraci potenciálních zákazníků.
Telefónica O2 zahájila na internetu registraci zájemců. Po vyplnění formuláře budou žadatelé o dostupnosti telefonu informováni pomocí e-mailu na zadanou adresu. „Registrace poběží až do zahájení prodeje. Samotný přístroj bude u operátora dostupný na přelomu srpna a září,“ uvedl mluvčí Martin Žabka. Registraci nabízí rovněž Vodafone.
iPhone 4 se během července postupně ve dvou vlnách začal prodávat v USA, v některých evropských zemích, ale i v dalších částech světa.
Nová generace přístroje iPhone bude v Česku zpočátku nabízena ve dvou variantách, s vestavěnou pamětí 16 a 32 GB. iPhone 4 je tenčí než jeho předchůdce 3G, má obrazovku s vyšším rozlišením a fotoaparát s možností snímání i zepředu, vhodný pro videokonference. Na trzích, kde se prodává, se již ale objevila kritika vadných antén přístroje.
V Česku se počet aktivních iPhonů pohybuje mezi 100.000 a 150.000. Konkurují jim „chytré“ telefony s prostředím Android od Google a dalšími operačními systémy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.