Lounské strojírny Lostr budou od 1. září fungovat pod názvem Legios. Upozorňujete na to formou PR. Důvodem ke změně je rozhodnutí představenstva podpořit novou strategii rozvoje společnosti. Tou je expanze na zahraniční trhy a vlastní výroba železničních nákladních vozů a lokomotiv. „Náš starý název byl pro cizince těžko vyslovitelný a to nám dělalo problémy při zahraničních prezentacích,“ vysvětluje Radek Rybáček, generální ředitel firmy Legios. Poprvé se pod novým názvem bude firma prezentovat v zahraničí v září na mezinárodním veletrhu dopravních technologií InnoTrans 2010 v Berlíně. PR servis poskytuje firmě agentura Donath-Burson-Marsteller.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?