Nová strategie si žádá nové jméno

18. 8. 2010 09:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Lounské strojírny Lostr budou od 1. září fungovat pod názvem Legios. Upozorňujete na to formou PR. Důvodem ke změně je rozhodnutí představenstva podpořit novou strategii  rozvoje společnosti. Tou je expanze na zahraniční trhy a vlastní výroba železničních nákladních vozů a lokomotiv. „Náš starý název byl pro cizince těžko vyslovitelný a to nám dělalo problémy při zahraničních prezentacích,“ vysvětluje Radek Rybáček, generální ředitel firmy Legios. Poprvé se pod novým názvem bude firma prezentovat v zahraničí v září na mezinárodním veletrhu dopravních technologií InnoTrans 2010 v Berlíně. PR servis poskytuje firmě agentura Donath-Burson-Marsteller.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení