Nova a Markíza spustí soutěž Talentmania 29. srpna

12. 8. 2010 09:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Příznivci měření sil mezi národy už za dva týdny budou moci sledovat novou televizní soutěž nazvanou Talentmania, v níž se spolu utkají nadaní lidé z České republiky a Slovenska. Mažoretky, žongléři, hypnotizéři, ale i zpěváci a tanečníci se na obrazovkách televizních stanic Nova a Markíza objeví poprvé v neděli 29. srpna.
V prvním zářijovém týdnu budou televize vysílat úvodní castingové epizody. Moderátorem soutěže bude za českou stranu Leoš Mareš.
Do klání se mohl přihlásit kdokoli bez omezení věku a národnosti. Výkony soutěžících budou hodnotit modelka Alena Šeredová nebo režisér Zdeněk Troška z České republiky, za Slovensko jim budou sekundovat moderátorka Adela Banášová a zpěvák Pavol Habera.
Vítěz Talentmanie získá odměnu ve výši téměř čtyř milionů korun. O peníze a titul nejtalentovanějšího Čecha nebo Slováka chtějí bojovat i etnohudebníci, operní zpěváci či žongléř s basketbalovým míčkem.
Na podzim se má na televizních obrazovkách objevit také konkurenční, podobně zaměřený pořad nazvaný Česko Slovensko má talent, který společně připravují stanice Prima a Joj. Jejich show budou moderovat mladý herec Vojta Kotek a Martin Pyco Rausch, známý například ze zpěváckých soutěží Slovensko hledá SuperStar. Vítěz tohoto klání obdrží asi 2,5 milionu korun. Talenty zde budou hodnotit moderátor Jan Kraus, zpěvačka Lucie Bílá a slovenský hudební producent a manažer Jaro Slávik.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.