Microsoft začal prodávat nový Office 2010 českým domácnostem

31. 8. 2010 11:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Microsoft začala poslední srpnový den v ČR prodávat nový kancelářský balík Office 2010 domácnostem a menším firmám. Vedle krabicové verze je poprvé možné si koupit jen kartu s instalačním kódem a licencí. Programy si pak uživatel stáhne z webu, nebo je najde předinstalované v počítači.
„Věříme, že o novou verzi Office 2010 bude mezi domácnostmi a podnikateli velký zájem, protože jen samotnou beta verzi programu Office 2010 si stáhlo pětkrát více zákazníků než testovací verzi předchozích Office 2007,“ uvedl produktový manažer Microsoftu Petr Bobek.
Tuzemské obchody nabízí celkem tři sady ve formě krabice nebo karty s produktovým klíčem, které se liší cenou a počtem zahrnutých produktů. Mezi hlavní výhody nové verze nejrozšířenějšího kancelářského software patří především zjednodušené uživatelské rozhraní, lepší práce s videem a obrázky nebo možnost ukládání souborů do webového úložiště SkyDrive poskytovaného společností Microsoft.
Sada Microsoft Office 2010 pro studenty a domácnosti zahrnuje základní aplikace Word, Excel, PowerPoint a OneNote. Její doporučená maloobchodní cena ve formě karty s instalačním kódem je 2490 Kč. Sada pro podnikatele, která je určená menším firmám, obsahuje navíc program Outlook a její doporučená maloobchodní cena v případě karty s kódem je 5990 Kč. Sada Professional, která startuje na 11 180 Kč, navíc obsahuje ještě programy Publisher a Access.
České verze sad Office 2010 určené velkým firmám a organizacím se prodávají již od května tohoto roku formou multilicenčních programů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.