Marketingovým ředitelem Czech Computer Šalanda

12. 8. 2010 09:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novým marketingovým ředitelem společnosti Czech Computer jmenovalo vedení firmy dosavadního šéfa marketingu společnosti Intelek Marka Šalandu (35). Odpovědnost za marketing převzal od ředitele Czech Computer Josefa Matějky.
Před působením v Inteleku Šalanda pracoval téměř deset let v předních odborných vydavatelstvích na pozici šéfredaktora a později člena managementu. Specializoval se přitom na rozjezdy nových mediálních projektů.
Czech Computer patří mezi největší internetové obchodníky s výpočetní technikou v České republice. Za 12 let své existence prodal osm milionů produktů asi 1,8 milionu zákazníků. Czech Computer je ryze česká firma, zaměstnává přes 100 zaměstnanců a kromě internetových prodejních aktivit má čtyři prodejní místa v Praze a Příbrami.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.