Herní systém Kinect Microsoftu bude v Evropě od 10. listopadu

18. 8. 2010 11:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nový herní systém Kinect od Microsoftu, který snímá pohyby hráčů, bude k dispozici v evropských obchodech ještě před Vánocemi. Společnost den před zahájením největšího evropského veletrhu videoher Gamescom oznámila, že Kinect půjde do prodeje v Evropě, na Blízkém východě a Africe 10. listopadu. Oficiální spuštění prodeje v USA bude 4. listopadu.
Kinect se zapojí do videoherní konzoly Xbox a hráči díky němu ovládají hru pohyby svého těla, hlasem a gesty rukou. Maloobchodní cena Kinectu v Evropě má činit 149,99 eura (3720 Kč). V USA se bude prodávat za 149,99 USD (zhruba 2885 Kč).
Microsoft doufá, že Kinect přiláká k jeho konzole klienty využívající doposud konkurenční přístroje Wii firmy Nintendo a Plasystation 3 od Sony. Všichni tři největší výrobci herních konzol se v poslední době snaží vlít hernímu trhu novou krev do žil a v pohybové ovládání her vkládají velké naděje, stejně jako výrobci videoher, v čele s Electronic Arts.
Sony již dříve uvedla, že začne svůj systém pohybového ovládání her Move prodávat v Evropě 15. září. Na rozdíl od Microsoftu Move potřebuje k ovládání hůlku, podobně jako systémy firmy Nintendo, která s těmito systémy přišla na trh jako první, zhruba před čtyřmi lety.
Podle výzkumné společnosti iSuppli dodávky videoherních konzol na trhy do roku 2013 klesnou o 7,5 procenta na 48,2 milionu přístrojů. Hodnota trhu s videoherním softwarem a hardwarem se pohybuje kolem 60 miliard USD, napsala agentura Reuters.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.