Dívka se sloučí s Bravo Girl!, samostatně končí

30. 8. 2010 12:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Časopis Dívka vydavatelství Bauer Media se spojí s dalším titulem pro mladé čtenářky z portfolia titulů tohoto vydavatelství – magazínem Bravo Girl!. Samostatně tak Dívka vyšla naposledy 11. srpna. Zfúzovaný časopis bude připravován redakcí Bravo Gril! jako čtrnáctideník. První sloučené vydání se objeví v prodeji 9. září. Podle informací M&M by mělo dojít i ke zvýšení tištěného nákladu časopisu. V segmentu magazínů pro mladé jde tak po přesunutí CosmoGirl! výhradně na internet o další změnu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.