Cadbury má po bubnující gorile létajícího pštrosa

17. 8. 2010 12:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Značka Cadbury nasazuje po bubnující gorile další reklamu se "polidštěným" zvířetem. Tentokrát zvolila pštrosa-parašutistu, nelítající pták si tak splnil sen možná celého svého druhu. Značka touto reklamou propaguje čokoládu Dairy Milk, sloganem zůstává "Glass and a Half Full Productions". Kampaň je první prací agentury Saatchi & Saatchi Johannesburg, bubnující gorilu vytvořila v roce 2007 ještě agentura Fallon.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.