APRA s kurzem LSPR letos slaví 10.výročí

20. 8. 2010 12:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Asociace Public Relations Agentur (APRA) 9.září zahajuje další podzimní kolo vzdělávacího kurzu London School of Public Relations. Kurz pořádá APRA vždy dvakrát ročně – v období od března do června a od září do prosince. Jednotlivé lekce 15titýdenního kurzu by tématicky měli odpovídat aktuálním požadavkům oboru PR. Letos tento vzdělávací program slaví 10 let existence na českém trhu. Za tuto dobu jej absolvovalo už na 600 posluchačů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.