Více než třetina mladých Američanek přiznává, že je závislá na komunikaci prostřednictvím internetové sociální sítě Facebook. Velká část z nich se běžně připojuje uprostřed noci nebo ještě před ranní návštěvou toalety. O výsledcích studie napsala agentura AFP.
Většina amerických dívek a žen ve věku 18 až 34 let podle studie společnosti Lightspeed Research přiznala, že tráví více času komunikací po internetu než konverzací tváří v tvář. Pětina dotázaných se budí během noci, aby zkontrolovala svůj účet na Facebooku. Třicet sedm procent respondentek usíná s mobilem nebo přenosným počítačem v rukou.
Jiná studie firmy InsideFacebook.com ale zaznamenala, že uživatelů Facebooku poměrně dramaticky ubývá. Ve Spojených státech přestalo v červnu používat tuto sociální síť 107.500 žen ve věku 26 až 44 let a 146.730 mužů ve věku 18 až 44 let. Podle autora studie může být důvodem úbytku uživatelů i veřejná diskuse o tom, kdo všechno se dostane k důvěrným informacím, které byly na Facebooku zveřejněny.
Celosvětově se tempo připojování nových uživatelů na Facebook zpomalilo. V červnu na sociální síť přibylo 320.800 nových aktivních uživatelů, v květnu to přitom bylo 7,8 milionu.
Podle údajů společnosti Facebook používá její internetové prostředí po celém světě 400 milionů lidí, kteří se připojují alespoň jednou měsíčně.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?