UPC nabídne v létě pět nových televizních programů

7. 7. 2010 15:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Digitální televize UPC nabídne divákům v průběhu léta celkem pět nových programů. V těchto dnech společnost rozšiřuje nabídku o dokumentární televizní stanice Discovery HD Showcase, Discovery World, Discovery Science a Discovery Travel & Living, na přelomu července a srpna k nim přibude ještě stanice Spektrum HD. UPC tak bude mít v nabídce celkem 107 programů. ČTK to dnes oznámil mluvčí společnosti František Malina.
Stanice Discovery World vysílá dokumentární pořady o tématech ze současného světa i z historie. Program Discovery Science informuje o zajímavých trendech z oblasti výzkumu a o praktickém využití moderních technologií. Oba programy vysílají 24 hodin denně v češtině.
Discovery Travel & Living je televizní stanice o životním stylu zaměřená především na ženy. V programové nabídce Discovery HD Showcase najdou diváci kombinaci seriálů a pořadů z portfolia společnosti Discovery. Obě stanice vysílají 24 hodin denně v anglickém jazyce.
Spektrum HD je zábavně-vzdělávací stanice, jejímž cílem je šířit populárně-vědecké programy orientované na společnost, historii, přírodu, cestování či problémy rodinného života. „Bude vysílat denně v originálním znění, česká jazyková stopa je nicméně v přípravě,“ uzavřel Malina. Dodal, že na severu Čech budou všechny nově zařazované stanice z technických důvodů dostupné až na přelomu července a srpna.
UPC Česká republika je největším poskytovatelem televizních služeb a vysokorychlostního internetu v Česku. Služby firmy ke konci března aktivně využívalo 1,18 milionu zákazníků, z toho si televizní služby předplácelo 630.000 domácností. UPC je dceřinou společností skupiny Liberty Global.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.