Telefónica O2 nabídne u své TV nahrávání pořadů

1. 7. 2010 00:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Telefónica O2 začne od července nabízet u své internetové televize O2 TV možnost nahrávání vybraných pořadů. Bezplatná funkce bude dostupná pro nynější i nové klienty.
Podobnou službu nabízí i konkurenční kabelová firma UPC. Zatímco UPC umožňuje nahrání pořadů na hard disk set top boxu uživatele, Telefónica nahrává na vzdálený disk. Nahrávky může zákazník pořizovat až do délky 10 hodin s možností jejich zhlédnutí kdykoliv po dobu následujících sedmi dnů. Po uplynutí této doby je pořad vymazán.
„Nahrávání oblíbeného pořadu lze nastavit prostřednictvím TV průvodce, ale také na internetu nebo přes mobilní telefon. Majitelům iPhone dokonce pro nahrávání nabídneme během července speciální aplikaci,“ uvedl marketingový ředitel pro domácnosti Aleš Veselý.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.