Street Banner – novinka od Inter Flagu

16. 7. 2010 10:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Inter Flag uvádí na trh nový produkt – Street Banner. Je složen z ramen a potištěného banneru.
Jedná se o účinný nosič reklamy, který osloví zákazníky přímo na ulicích či podél silnic. Je na něj možné umístit jak jednostrannou, tak oboustrannou reklamu. Na jednom sloupu je možné mít až několik ramen Street Banneru a tím docílit viditelnosti ze všech stran. Lze je umístit na sloupy veřejného osvětlení, elektrického vedení či přímo připevnit na zeď. Na výběr je ze tří druhů uchycení a na reklamní motiv je možné si vybrat z několika druhů materiálů. Street Bannery poslouží k dočasné, sezónní či celoroční kampani. Nejčastější využití těchto nosičů je při veletrzích, turistických upoutávkách, sezónních reklam, výstav, firemních propagacích či jako navigace.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.