Prodej deníků v květnu meziročně poklesl o 6,1 procenta

12. 7. 2010 09:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

V České republice se v květnu prodalo denně průměrně 1,262 milionu výtisků deníků, což je meziročně o 6,1 procenta méně. V meziměsíčním srovnání se však prodej novin zvýšil o 2,2 procenta a byl zatím nejvyšší v letošním roce. ČTK o tom dnes informovala Unie vydavatelů s odvoláním na údaje zveřejněné Kanceláří ověřování nákladu tisku ABC ČR.
Čtenáře meziročně ztrácely všechny sledované tituly, v květnu nejvíce Hospodářské noviny, jejichž prodej se snížil o téměř 18 procent, prodaný náklad Lidových novin klesl o více než 15 procent. Nejnižší pokles prodeje o zhruba 1,5 procenta zaznamenaly deníky Blesk a Sport.
V meziměsíčním srovnání květnový průměrný prodej vzrostl o 27 141 výtisků. „Prodej deníků v květnu 2010 byl nejvyšší od začátku roku a potvrzuje tak pokračující stabilitu jejich prodeje v letošním roce,“ uvedla Unie vydavatelů. Podle unie vzrostl meziměsíčně také prodej novin na Slovensku, a to o 1,4 procenta, a ve Velké Británii o 0,2 procenta.
Nejprodávanějším deníkem zůstal i v květnu Blesk, kterého se denně prodalo přes 396 000 výtisků. Druhá byla v průměrném prodaném nákladu Mladá fronta Dnes s více než 246 000 výtisky a třetí Deník se zhruba 228 000 výtisků.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.