Pražský kinobus v pátek obnoví projekce, začne v Kunraticích

28. 7. 2010 17:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Oblíbený pražský kinobus bude od pátku znovu promítat. Projekce musely být od úterý odvolány, protože promítací plátno poničili neznámí vandalové. Obnovené promítání začne v Kunraticích filmem Protektor. ČTK o tom informovala Ilona Vysoudilová, mluvčí pražského dopravního podniku, který letní promítání organizuje.
Vandalové rozřezali nafukovací plátno při pondělní projekci v Uhříněvsi, způsobili tím škodu v řádech desítek tisíc korun. „I přes veškeré úsilí o slepení plátna vlastními dostupnými prostředky se bohužel musí počkat na profesionální lepicí a letovací sadu mířící k nám z Německa,“ uvedla dnes Vysoudilová.
V Kunraticích se kinobus zdrží až do pondělí, takže zájemci mohou kromě Protektora zhlédnout také filmy Muži v říji, Jak vytrhnout velrybě stoličku a Jak dostat tatínka do polepšovny. Do konce srpna pak pojízdné kino zamíří ještě na Opatov, Hůrku, Novodvorskou a náměstí Jiřího z Poděbrad, dále do Horní Měcholup, Průhonic a Modřan. Podrobný program je na webových stránkách dopravního podniku.
Kinobus promítá každý den od poloviny června do konce srpna na různých místech Prahy. Letos diváci mohli vidět devět filmů, mezi nimi Kawasakiho růži, 3 sezóny v pekle nebo Pelíšky. V předchozích dvou letech kinobus přilákal asi 16.000 návštěvníků. Také letos byl velký zájem, za měsíc přišlo na promítání pod širým nebem přes 9000 diváků.
Kinobus vznikl z klasického linkového autobusu, který byl předělán na pojízdné kino. Vejde se do něj při přejezdu vše potřebné od promítaček až po lavičky pro diváky. Filmy jsou promítány na nafukovací projekční plochu o velikosti osm krát čtyři metry. Vstup na akce je zdarma.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.