Plzeňský Prazdroj pokračuje v promování Masteru s agenturou Rust

12. 7. 2010 14:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Plzeňský Prazdroj posílil komunikaci piva Master. K propagaci v místě prodeje se přidala tisková reklama se sloganem „Zastavte čas. Na okamžik.“ Následující dva měsíce bude k vidění především v lifestylových časopisech. Komunikaci připravila agentura Rust. První část kampaně na pivo Master odstartoval Prazdroj v červnu.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení