Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.
Veletrh Printexpo navazuje na tradiční mezinárodní veletrh s dlouholetou tradicí, který probíhal pod názvem EmbaxPrint. Printexpo tak představuje nové logo, jehož barevnost a písmo vychází z veletrhů EmbaxPrint a nové grafické motivy pod logem určují doprovodné aktivity, které na veletrhu budou probíhat. "V rámci doprovodného programu připravujeme workflow obrazových dat, do kterého se zapojí samotní vystavovatelé na svých stáncích. Jedná se o princip, jak ho znáte z dopravy v metru, kde jednotlivé barevně odlišené linky představují hlavní oborová témata a vyznačené stanice pak jména firem zapojených do programu prostřednictvím prezentací konkrétních řešení v rámci svých expozic. Jednotlivé barvy pod logem budou sloužit k navigaci pro zvolené téma (např. digitální velkoplošný tisk, technologie pro dokončovací práce s tiskovino, atd.) Vystavovatelé tak mohou aktivně vstupovat do oficiální doprovodné části veletrhu. Jejich prezentace na stáncích zatraktivní nabídku a bezesporu zvýší motivaci odborné veřejnosti k návštěvě veletrhu. Poslední červený barevný bod pak symbolizuje oficiální doprovodný program a další doprovodné konference a soutěže, které budou pod přímou gescí pořadatele veletrhu," říká Monika Hrubalová, vedoucí manažerka projektu Printexpo.
Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.
Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.
Souhlas s cookies
Abychom vám poskytli co nejlepší uživatelský zážitek, používáme na webu cookies pro jeho základní funkce, analytiku a personalizaci reklamy. Používáním webu s tím souhlasíte.
Funkční cookies
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické cookies
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové cookies
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.