Nástupce EmbaxPrintu má nové logo

27. 7. 2010 14:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Veletrh Printexpo navazuje na tradiční mezinárodní veletrh s dlouholetou tradicí, který probíhal pod názvem EmbaxPrint. Printexpo tak představuje nové logo, jehož barevnost a písmo vychází z veletrhů EmbaxPrint a nové grafické motivy pod logem určují doprovodné aktivity, které na veletrhu budou probíhat. "V rámci doprovodného programu připravujeme workflow obrazových dat, do kterého se zapojí samotní vystavovatelé na svých stáncích. Jedná se o princip, jak ho znáte z dopravy v metru, kde jednotlivé barevně odlišené linky představují hlavní oborová témata a vyznačené stanice pak jména firem zapojených do programu prostřednictvím prezentací konkrétních řešení v rámci svých expozic. Jednotlivé barvy pod logem budou sloužit k navigaci pro zvolené téma (např. digitální velkoplošný tisk, technologie pro dokončovací práce s tiskovino, atd.) Vystavovatelé tak mohou aktivně vstupovat do oficiální doprovodné části veletrhu. Jejich prezentace na stáncích zatraktivní nabídku a bezesporu zvýší motivaci odborné veřejnosti k návštěvě veletrhu. Poslední červený barevný bod pak symbolizuje oficiální doprovodný program a další doprovodné konference a soutěže, které budou pod přímou gescí pořadatele veletrhu," říká Monika Hrubalová, vedoucí manažerka projektu Printexpo.

 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.