Jedno z letadel Českých aerolinií bude létat s logem Citibank. Půjde o první komerčně pomalovaný stroj českého národního dopravce. Obě společnosti spolupracují již delší dobu. V polovině roku 2006 představily kreditní kartu Citi ČSA, která je propojena s věrnostním programem aerolinií. Podmínky aktuální marketingové spolupráce nechtěla žádná ze stran zveřejnit.
Ačkoliv letadlo se jako nosič reklamy – na rozdíl od prostředků pozemní hromadné dopravy – nevyužívá příliš často, nejde o první vlaštovku na českém trhu.
Letiště a město Praha měly „své“ společné letadlo od společnosti Travel Service už před několika lety. Jeden ze strojů Travel Servisu využila jako reklamní plochu také společnost Telefónica O2.
ČSA například na jednom z letadel připomněly osmdesáté výročí založení firmy. Zkrachovalé aerolinie SkyEurope zase kdysi nechaly na tři svá letadla vymalovat tváře tří středoevropských miss, rakouské, maďarské a české.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).