Letadlo ČSA poslouží jako nosič reklamy Citibank

29. 7. 2010 12:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jedno z letadel Českých aerolinií bude létat s logem Citibank. Půjde o první komerčně pomalovaný stroj českého národního dopravce. Obě společnosti spolupracují již delší dobu. V polovině roku 2006 představily kreditní kartu Citi ČSA, která je propojena s věrnostním programem aerolinií. Podmínky aktuální marketingové spolupráce nechtěla žádná ze stran zveřejnit.
Ačkoliv letadlo se jako nosič reklamy – na rozdíl od prostředků pozemní hromadné dopravy – nevyužívá příliš často, nejde o první vlaštovku na českém trhu.
Letiště a město Praha měly „své“ společné letadlo od společnosti Travel Service už před několika lety. Jeden ze strojů Travel Servisu využila jako reklamní plochu také společnost Telefónica O2.
ČSA například na jednom z letadel připomněly osmdesáté výročí založení firmy. Zkrachovalé aerolinie SkyEurope zase kdysi nechaly na tři svá letadla vymalovat tváře tří středoevropských miss, rakouské, maďarské a české.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.