Dubajské aerolinky posílí český letecký trh

2. 7. 2010 15:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Aerolinky Emirates svým prvním letem do Prahy zpečetily ohlasovaný vstup na český letecký trh. Letiště Praha tak získalo čtvrtého síťového dopravce. “Praha je naší druhou evropskou trasou, kterou jsme letos po Amsterdamu, kam létáme od 1. května, začali provozovat. Česká republika je oblíbeným turistickým cílem a aktivně se formujícím trhem,“ řekl Tim Clark, Prezident společnosti Emirates Airline. Podle něj je tento krok také krokem k posílení cestovní ruchu v ČR. Emirates tak vstupují do konkurenčního boje s Turkish Airlines, které v poslední době posílily svou komunikaci. Stejně jako dubajské aerolinky nabízí výhodné spojení s Asii a Austrálii.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.