Apple začne v pátek prodávat iPad v dalších devíti zemích

20. 7. 2010 12:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americký výrobce počítačů a spotřební elektroniky Apple Inc. začne v pátek prodávat svůj tablet iPad v dalších devíti zemích světa. Celkem tak bude iPad, který se na trhu poprvé objevil v USA počátkem dubna, k dispozici v 19 státech.
Nově bude iPad ke koupi v Rakousku, Belgii, Hongkongu, Irsku, Lucembursku, Mexiku, Nizozemsku, Singapuru a na Novém Zélandě. Do konce letošního roku chce firma rozšířit prodej do dalších zemí, bližší detaily však zatím neposkytla.
Analytici předpokládají, že Apple v uplynulém čtvrtletí do konce června prodal 3,3 miliony iPadů. Firma zveřejní výsledky hospodaření v úterý. Společnost RBC Capital Markets nedávno odhadla, že celkové dodávky přístrojů iPad do konce roku překročí osm milionů kusů.
Tablety iPad se začaly 3. dubna prodávat ve Spojených státech. Koncem května vstoupily na trhy v Japonsku, Austrálii, Německu, Francii, Itálii, Švýcarsku, Španělsku, Británii a Kanadě.
Tablet je zařízení s dotykovým displejem, které vyplňuje mezeru mezi laptopy a chytrými telefony. Společnost Apple představila iPad koncem ledna. V České republice přístroj nabízejí takzvaní šedí dovozci na internetových serverech.
Apple prodává rovněž přehrávače iPod a mobilní telefony iPhone. Právě v případě iPhonu se nyní potýká s kritikou. Několik klientů si stěžovalo na problémy s anténou u nového přístroje iPhone 4 a vlivný americký časopis Consumer Reports nechal udělat testy, podle nichž je prý zřejmé, že přístroj je osazen nevhodnou anténou. Šéf Applu Steve Jobs minulý týden přiznal, že nový iPhone má zhruba o procento více hovorů nedokončených kvůli technickým problémům než jeho předchůdce, problémy telefonu s anténou však označil za nafouknuté.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.