Zítra začíná Fespa

21. 6. 2010 15:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Už zítra, tedy 22.6.2010, začíná na novém výstavišti v Mnichově (Messe München Neu) veletrh Fespa 2010, největší oborová akce, zaměřená na polygrafii.
Představí se zde 650 vystavovatelů z celého světa v pěti halách. Tři z nich budou věnovány digitálnímu velkoplošnému tisku, po jedné pak sítotisku a potisku textilu.
Vstupné na Fespu činí 60 EUR na osobu, po registraci na webových stránkách veletrhu je možný vstup zdarma. Očekávají se zásadní novinky ve všech třech oborech, a také samozřejmě pohled na nejnovější trendy a řešení.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.