Veletrh Amper se přesouvá do Brna

4. 6. 2010 11:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

19. mezinárodní veletrh elektrotechniky a elektroniky Amper se bude příští rok poprvé konat na výstavišti v Brně. Organizátorem zůstává Terinvest, Veletrhy Brno poskytují haly a jsou dodavatelem technických služeb. Smlouvu podepsaly obě veletržní společnosti tento týden. První veletrh Amper/Optonika v Brně se bude konat ve dnech 29.3. – 1.4.2011 v moderních halách P, F, V, G1 a G2. Veletrhy budou mít statut hostující akce. Amper/Optonika patří mezi nejvýznamnější veletrhy v Česku. Poslední ročník se uskutečnil na výstavišti v Letňanech letos v dubnu. Organizátoři uvádí, že výstavní plochu přes 31 tisíc čtverečních metrů obsadilo 705 vystavovatelů z 21 zemí, veletrh navštívilo téměř 50 000 návštěvníků. „Rozhodnutí přesunout veletrh Amper do Brna je vyústěním komplikované situace v pražském výstavnictví. V současnosti nejsou v Praze pro veletrh tohoto rozměru a významu k dispozici potřebné kapacity. Navíc geografická poloha Brna je výhodná, lze předpokládat zvýšenou návštěvnost z okolních regionů,“ uvedl generální ředitel Terinvestu Jiří Šviga.

Spory Terinvestu s ABF ve veletržním areálu v Letňanech tento týden opět eskalovaly, když zde Terinvest začal s avizovanou demontáží některých hal. Střetly se tu bezpečnostní agentury, které si účastníci sporu najaly. Na místě byla přítomna i policie, ta ale nezasahovala. „Postup a podmínky demontáže nebyly s ABF projednány, přestože v době ohlášení i zahájení demontáže probíhá soudní spor o vlastnictví hal č. 3 a 4,“ uvádí ve svém prohlášení ABF s tím, že již objednala nové haly, aby nebyly ohroženy její podzimní veletrhy v čele s akcí For Arch.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.