Unilever uvádí nový AXE pro mladé

4. 6. 2010 15:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Unilever uvádí na český a slovenský trh novou řadu značky AXE pro mladé muže. „Cílovou skupinou jsou mladí muži 16 – 25 let, kteří potřebují dodat sebevědomí související s navazováním partnerských vztahů,“informuje brand manažerka značky Alexandra Fehér. Pět nových stimulujících sprchových gelů na trh přichází ve variantách: Thai Massage, Anti Hangover, Hot Fever, Rise Up a Shock. Kampaň napříč všemi mediatypy potrvá do srpna. Do TV Unilever nasadí reklamu na variantu Axe Rise Up – sprchový gel s himalajskými minerály a extraktem z limetky. Společnost chce mladé muže přilákat i speciální sérií AXE party po celé republice. 

Mladé láká kampaní také Beiersdorf

Novou kampaň nedávno spustila také společnost Beiersdorf, která na trh uvedla kosmetickou řadu značky Nivea pro náctileté dívky a chlapce. Kromě televize a outdooru komunikuje také ve školách formou reklamních materiálů. Hlavním lákadlem má být ale soutěž o party pro celou školu. Kampaň vytvořila agentura Beans.

 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení