Tesco má na Slovensku kampaň Léto s fotbalovou jedenáctkou

2. 6. 2010 13:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

 

Rostoucí zájem slovenských fanoušků o fotbal chce využít Tesco k realizaci své promo kampaně. Od 2. do 23. června pořádá soutěž Léto s fotbalovou jedenáctkou, do které může zapojit každý zákazník, který v Tescu nakoupí zboží v hodnotě 11 EUR. Číslo 11 je hlavním motivem celé kampaně. Zákazník, který se prokáže účtenkou v hodnotě převyšující 11 EUR, se ocitá v soutěži o 111 denních a 11 hlavních cen. Soutěž poběží 2×11 dní a každý den bude výherní. Denní výhrou bude fotbalový míč, vlaječka do auta či Sony PSP ve speciální edici 2010 FIFA World Cup. Zákazník, který pošle SMS s kódem účtenky, může vyhrát jednu z LCD televizí Technika. Kampaň připravila pro Tesco česká agentura Concept One společně s OMD a Leo Burnett.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.