Solidarita reklamních agentur

24. 6. 2010 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pamatujete si ještě na virtuální stávku reklamních agentur v Belgii, o které se letos psalo také v M&M? Prosazovaly dodržování jistých standardů při výběrových řízeních, na která si zadavatelé zvou zbytečně moc subjektů zbytečně často a strategie značek tak trpí. Části manifestu umístily agentury na web místo svých stránek, zvídavý čtenář se musel proklikat přes všechny z nich a viděl tak, kdo kampaň podporuje. Zaštítila ji tamní oborová asociace a do Cannes ji přihlásila agentura Famous Brussels. Česká AKA se tehdy sice nechala slyšet, že u nás se situace zlepšuje a stávkovat netřeba. Porotci z celého světa se ale v Cannes hned ve dvou kategoriích– Direct a Cyber – shodli na tom, že ta kampaň měla něco do sebe, a dali jí shodně stříbrného lva. Že by měli sami podobný problém?

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení