Pamatujete si ještě na virtuální stávku reklamních agentur v Belgii, o které se letos psalo také v M&M? Prosazovaly dodržování jistých standardů při výběrových řízeních, na která si zadavatelé zvou zbytečně moc subjektů zbytečně často a strategie značek tak trpí. Části manifestu umístily agentury na web místo svých stránek, zvídavý čtenář se musel proklikat přes všechny z nich a viděl tak, kdo kampaň podporuje. Zaštítila ji tamní oborová asociace a do Cannes ji přihlásila agentura Famous Brussels. Česká AKA se tehdy sice nechala slyšet, že u nás se situace zlepšuje a stávkovat netřeba. Porotci z celého světa se ale v Cannes hned ve dvou kategoriích– Direct a Cyber – shodli na tom, že ta kampaň měla něco do sebe, a dali jí shodně stříbrného lva. Že by měli sami podobný problém?
Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.