SC Johnson stáhne kreativu na Pronto

29. 6. 2010 15:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Lenka Soal: Můj sen? Naprosto „POSfree“ s maximálním dopadem

Udržitelnost mi musí dávat smysl a mít hmatatelný dopad, říká Lenka Soal, která se stará o shopper marketing značky Purina.

Reklama
SDG

SC Johnson docílila mimosoudní dohody s konkurenční MarcaCZ, která žalovala společnost za použití podobné kreativity na produkt Pronto (M&M 8/2010). „Podařilo se nám se společností S.C.Johnson uzavřít mimosoudní dohodu, ve které se společnost zavazuje, že se zdrží veškerého užívání reklamy na podlahové čisticí prostředky, v niž je současně zobrazena podlaha, motiv srdce a slova „s láskou,” potvrzuje marketingová ředitelka MarcaCZ Radka Holečková. Marketingový ředitel společnosti SC Johnson se k dohodě nevyjádřil.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.