RRTV udělila TV Prima třímilionovou pokutu

24. 6. 2010 13:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání udělila tento týden televizi Prima pokutu ve výši tří milionů korun za odvysílání reportáže o skupině Jackass Praha, která podle RRTV mohla ohrozit mravní vývoj mládeže. Dvě padesátitisícové pokuty dostala také Česká televize.
Prima odvysílala zmíněnou reportáž 23. ledna 2007 ve večerním pořadu Top 10. Reportáž obsahovala záběry prezentující hazard s vlastním zdravím a životem, chuligánství a vědomé sebepoškozování, jako docela dobrý způsob, jak zahnat nudu. Bylo v ní zdůrazněno, že takovou zábavou se dají vydělat nemalé peníze. Reportáž mohla podle RRTV působit inspirativním dojmem pro mladistvé diváky, čímž mohla ohrozit jejich fyzický, psychický i mravní vývoj.
Televize Prima podle její tiskové mluvčí Jany Kocové vyčká na doručení písemného vyhotovení rozhodnutí a následně zváží další kroky.
ČT dostala obě pokuty za to, že opakovaně neoznačila reklamu na časopis Marie Claire. RRTV dále uložila pokutu ve výši 50.000 Kč plzeňskému rádiu Samson, jehož vysílání bylo podle rady neoprávněné.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.