Regal vyhlašuje soutěž Prodejna roku ´10

1. 6. 2010 10:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Časopis Regal pod záštitou vydavatelství Economia vyhlásil 5. ročník soutěže Prodejna roku ´10. Hlavním partnerem je společnost Makro Cash & Carry ČR, generálním partnerem je Komerční banka a odborným garantem je certifikační společnost TÜV SÜD Czech.
Soutěž je určena všem nezávislým prodejcům, a to jak z oblasti potravin, tak dalšího spotřebního zboží. Do soutěže může prodejnu nominovat její majitel, ale i zákazník, který ji považuje za ideální místo pro své nákupy. Do minulého ročníku soutěže se přihlásilo více než 200 prodejen, z nichž byla většina re-gionálních.
„Již po skončení minulého ročníku a vyhlášení vítězů jsme ze strany nezávislých prodejců zaznamenali zájem o přihlášky do letošního ročníku soutěže, a to jak ze strany hodnocených prodejen, tak těch, kteří se o soutěži dozvěděli po vyhlášení nejúspěšnějších z médií,“ říká Radana Čechová, šéfredaktorka časopisu Regal. Přihlášky do soutěže mohou zájemci posílat podle instrukcí do poloviny srpna na www.prodejnaroku.cz , kde je rovněž zveřejněna výsledková listina a fotografie z minulých ročníků. Nominovat se lze zasláním e-mailu na adresu [email protected] nebo přihlašovacího lístku, který je distribuován v časopisech Regal a v tiskovinách společnosti Makro, na adresu vydavatelství. V září bude prodejny hodnotit porota, ve které zasednou stejně jako loni odborníci z marketingu, komunikace, reklamy, designu, ale i manažeři firem dodávajících vybavení prodejen. Hodnocení bude probíhat jednak na základě získaných bodů za vizuální stránku prodejen a jednak na základě bodů získaných v mystery shoppingu, který provede společnost TÜV SÜD. Slavnostní vyhlášení a oznámení konečných vítězů je plánováno na polovinu měsíce října. Máte-li zájem o další informace, kontaktujte šéfredaktorku časopisu Regal Radanu Čechovou na e-mail: [email protected] .

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.