Německá televizní společnost ProSiebenSat.1 se dohodla na prodeji svého zpravodajského kanálu N24 a produkční firmy Maz & More konsorciu, které zahrnuje ředitele kanálu Torstena Rossmanna a bývalého šéfredaktora listu Spiegel Stefana Austa.
ProSiebenSat.1 počítá v souvislosti s prodejem s náklady 41 milionů eur (přes miliardu Kč) a odpisy 12 milionů eur, které se objeví v účetnictví za druhé čtvrtletí. Firma nicméně předpokládá, že její základní zisk se díky prodeji od příštího roku zlepší o 25 milionů eur.Společnost ProSiebenSat.1, jejímž většinovým vlastníkem jsou soukromé investiční firmy KKR a Permira, se nyní soustředí na snižování svého dluhu. Ten na konci prvního čtvrtletí činil 3,43 miliardy eur, napsala agentura Reuters.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?