Přehlídka reklamních studentských prací

7. 6. 2010 08:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V pražském kině Světozor se tento měsíc uskuteční první ročník přehlídky prací studentů školy reklamní tvorby Michael. Pod názvem Festmichael nabídne 15. června odpoledne nejprve přehlídku studentských snímků a téhož dne vpodvečer ji v Galerii Dolmen doplní vernisáž fotografií a grafických prací posluchačů této školy.
„Expozice potrvá do 25. června a jejím leitmotivem jsou ikony České republiky – tak, jak je ztvárnili fotografové a grafici na startu profesní kariéry,“ oznámila zástupkyně ředitele Soukromé střední školy reklamní tvorby Taťána Vycpálková.
Odborná porota v čele s režisérem Jaroslavem Brabcem ocení nejzajímavější filmové, fotografické a grafické práce diplomy a věcnými cenami. Mediální podporu poskytl přehlídce časopis Architekt.
Střední škola Michael je už 15 let jedinou střední školou v ČR poskytující komplexní vzdělání v oblasti reklamy. Součástí všech oborů je rozšířená výuka angličtiny, kterou žáci uplatní i při odborných zahraničních výměnných pobytech a stážích v rámci programů Evropské unie. Každoročně zde skládají maturitní zkoušku profesionálně připravení fotografové, reklamní grafici, filmaři a manažeři z oblasti marketingových komunikací.
Na škole Michael působí jako pedagogové renomovaní odborníci a osobnosti kulturního života. Například filmový režisér a kameraman Jaroslav Brabec, prozaik Tomáš Zmeškal, filmová kritička a spisovatelka Tereza Brdečková a filmový střihač Filip Issa.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.