Opel bude objímat v nové kampani na Merivu

10. 6. 2010 11:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Opel spouští během června v Evropě novou kampaň na model Meriva a postavil jí na kreativním konceptu „Embrace Life“, který spojuje otevírání dveří u tohoto modelu se scénami objímajících se lidí v různých situacích. Ukazuje přitom hlavně rodiny s dětmi, ale i další možné cílové skupiny tohoto vozu. Systém otevírání do téměř pravého úhlu je také hlavní konkurenční výhodou modelu, který se představil už na autosalonu v Ženevě. „Koupě auta je velká zodpovědnost – investujete emoce i finance. Nový model Opelu jsme chtěli maximálně polidštit,“ říká Brian Elliott, zakladatel agentury Amsterdam Worldwide, která kampaň vytvořila.


 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.