Novým mluvčím Milata

8. 6. 2010 09:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Tiskovým mluvčím ČSOB Pojišťovny a ČSOB Penzijních fondů se od začátku června stal Petr Milata, dosavadní manažer interní komunikace ČSOB Pojišťovny . Petr Milata působí v ČSOB Pojišťovně již 6 let, předtím pracoval 5 let jako redaktor v Mladé frontě DNES. Na pozici mluvčího nahradil Tomáše Hejdu, který odešel do PR agentury Botticelli na pozici Senior Consultant, kde bude zodpovědný za řízení projektů v oblasti korporátní a krizové komunikace.

-zem-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.