Nový portál FiremníFinance.cz

9. 6. 2010 10:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mediální společnost Finance media od května spustila portál FiremníFinance.cz, který je určen malým a středním podnikatelům a podnikům. Nový portál poradí v oblasti financování, daní a legislativy. Přináší také on-line zpravodajství od agentur Reuters, ČTK a HBI Press, on-line kurzy akcií a měn a řadu praktických průvodců.
„Stěžejními tématy (portálu) jsou start podnikání a jeho financování. Součástí portálu jsou podrobné průvodce začátkem podnikání, dále přehledná srovnání podnikatelských účtů a úvěrů, upozornění na výzvy zajímavých programů a komentáře k dění na trhu s dotačními tituly,“ uvedl projektový manažer a šéfredaktor portálu Karel Pospíšilík.
Uživatelé na portálu najdou více než 150 formulářů, přes 20 seznamů firem a úřadů a řadu užitečných kalkulaček, daňový kalendář, databázi úrokových sazeb v zemích Evropské unie či detailní analýzy daňových systémů vybraných ekonomik. Ke všem hlavním tématům jsou k dispozici bezplatné poradny, uvedla firma.
Společnost Finance media byla založena koncem roku 2009 a od letošního roku provozuje oborový portál o osobních financích – finance.cz. Firma provozuje rovněž portál zaměřený na pojištění odpovědnosti z provozu vozidel, kde je možné srovnat nabídku od všech pojišťoven a ihned on-line sjednat smlouvu – Ručení.cz. Na Slovensku firma spravuje nezávislý portál o osobních financích Finance.sk.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.