Novou vedoucí PR oddělení agentury Grayling je Gabriela Bártíková

22. 6. 2010 09:06

autor:

PR

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Gabriela Bártíková (36) se od června stala novou vedoucí oddělení PR agentury Grayling v ČR. Na pozici nahradila Milana Deutsche. Společnost o tom informovala v tiskové zprávě.
Bártíková má více než patnáctiletou zkušenost z oblasti médií a public relations. Pracovala například jako moderátorka a reportérka v TV Nova a v České televizi. V roce 2000 se stala ředitelkou odboru tisku a PR ministerstva vnitra a zároveň tiskovou mluvčí úřadu. V letech 2004 až 2005 pracovala na pozici ředitelky Nadace Duhová energie, od roku 2006 se pohybuje v oblasti PR.
Agentura Grayling působí v tuzemsku od prosince 2009, kdy dokončila fúzi s agenturou MmD. Grayling je druhou největší PR agenturou na světě, má 70 poboček ve 40 zemích světa.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.