Nevyšlo to digitálním kampaním ani designu z Česka. Přesto bude dnešek zajímavý

22. 6. 2010 09:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na Cannes Lions propadly české přihlášky v dalších dvou kategoriích, jejichž shortlisty jsem si dnes ráno vyzvedl v press centru. Dnes se také vyhlašují vítězové dalších kategorií, tedy nejlepší rozhlasové, outdoorové a digitální kampaně na světě. Během dneška vystoupí na semináři třeba Mary Beth West, globální marketingová ředitelka Kraft Foods, sympatická drobná Američanka, kterou jsem zahlédl už na letišti v Nice. Na festival přijelo obecně nejvíce klientů v jeho historii, konstatoval včera ředitel Cannes Lions Philip Thomas na vyhlašování cen. A to také vzbudilo téměř bouřlivé ovace v publiku – tam seděli evidentně hlavně lidé z agentur. „Celá branže i festival se odráží ode dna. V roce 2009 proběhl jakýsi reset,“ řekl včera Philip Thomas. Tématem Cannes je letos ostatně „Making Connections“. Za M&M jsem se včera snažil navázat spojení třeba s ředitelem agentury Amsterdam Worldwide, která tu letos má už několik shortlistů na kontě a má hodně co říci k novým technologiím v marketingu – vede seminář společně s Intelem v sobotu, kdy už tu nebudu. Ale zakladatel této agentury Brian Elliott je také jedním z lidí, kteří stojí za úspěchem Amsterdamu jako jednoho z kreativních center světa. Má pár doporučení i pro Prahu, kde kdysi tak rád točil reklamy. Těším se i na schůzku s pánem jménem Bob Gilbreath, který je stratégem v agentuře Bridge Worldwide a je něco jako Al Gore reklamy, jen mladší a snad konkrétnější. Razí teorii o smysluplném marketingu. Jestli všechno dobře dopadne, přečtete si v příštím čísle M&M pár rozhovorů, ale i spoustu case study o kampaních oceněných tady v Cannes.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.