Nakupnicentrum.cz moderněji a s novými funkcemi

8. 6. 2010 10:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Internetový obchod Nakupnicentrum.cz přichází s novým designem a modernějšími funkcemi. Atraktivní vzhled a intuitivnější ovládání usnadní zákazníkům tuzemského e-shopu výběr a nákup zboží. Uživatelé se mohou těšit rovněž na rozšířený sortiment produktů či atraktivní soutěže. Celkové náklady na redesign nákupní galerie se pohybují v řádu statisíců korun.
Inovovaná podoba e-shopu Nakupnicentrum.cz nabízí zákazníkům příjemné uživatelské prostředí s moderní grafikou, která vychází z designu e-shopů rodiny Vivantis. Rozsáhlý redesign obchodu přinesl i změny po funkční stránce, které usnadní samotný průběh nákupu a umožní přehledné vyhledávání jak v komoditách, tak ve značkách. Výhodou je rovněž intuitivní přechod mezi jednotlivými patry e-shopu. Veškeré úpravy byly realizovány v testovacím režimu. Až na drobné výpadky při samotné implementaci nové verze tak nebyl běžný chod nákupního centra narušen a zákazníci nebyli při nakupování nijak omezováni.
„Za čtyři roky svého fungování zaznamenalo Nakupnicentrum.cz jen minimální změny, proto byla modernizace nezbytná,“ uvedl Martin Rozhoň, ředitel společnosti Vivantis, která kromě e-shopu Nakupnicentrum.cz provozuje obchody Parfemy.cz, Hodinky.cz, Sperky.cz, Krasa.cz nebo Prozdravi.cz. „Sjednocením vzhledu nákupní galerie s ostatními obchody navíc podpoříme korporátní identitu společnosti, což považujeme za velmi důležité,“ doplnil Rozhoň s tím, že v rámci zmodernizovaného nákupního centra je i nadále možné nakupovat všechny komodity nabízené společností Vivantis v rámci specializovaných e-shopů.
Na stránkách zmodernizovaného internetového obchodu se nově objevuje formát atraktivních soutěží, prostřednictvím kterých mohou návštěvníci vyhrávat zajímavé ceny. V rámci první soutěže, vyhlášené začátkem června, se hraje o poukaz na zájezd v hodnotě 5 000 Kč. Nákupy zákazníkům zpestří aktuální tipy na nejprodávanější zboží či kvalitní recenze nabízených produktů. Beze změny zůstávají podmínky úspěšného affiliate programu. Partneři společnosti Vivantis, která již na provizích vyplatila více než 7 milionů korun, mohou i nadále počítat s odměnou ve výši až 10 % z ceny komodity.
„Redesign e-shopu byl finančně i časově náročný. Přesto věříme, že se nám tato investice brzy vrátí. Obchodní model velkých nákupních galerií na internetu je podle nás stále zajímavý, zákazníci totiž mohou pohodlně vybírat různé komodity v jediném obchodě. Pro tento model je klíčem k úspěchu výběr kvalitního dodavatele. Jen tak můžeme uspokojit všechny potřeby zákazníků,“ vysvětlila Petra Polanská manažerka e-shopu Nakupnicentrum.cz. „Proto jsme v rámci renovace e-shopu přehodnotili i některé dodavatelské vztahy. Změna partnerů se týkala například dodavatele elektra,“ připomněla Polanská.
Provoz internetového obchodu Nakupnicentrum.cz byl zahájen v roce 2006. E-shop primárně nabízel zboží z oblasti parfémů, hodinek, kosmetiky a produktů pro zdraví. Brzy poté sortiment rozšířil i o další komodity, jako jsou například nábytek, nářadí, erotické zboží, spodní prádlo či šperky. V současné době je na stránkách Nakupnicentrum.cz možné vybírat z 57 400 produktů rozdělených do patnácti oddělení. Mezi nejžádanější komodity se pravidelně řadí elektro a spodní prádlo, v sezóně pak roste zájem o nářadí, zahradní nábytek a hračky.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.