Společnost ČD Cargo zřídila funkci tiskového mluvčího, o dění ve firmě bude média informovat zaměstnanec Českých drah Petr Šťáhlavský. Šťáhlavský je funkcí pověřen dočasně, jméno nového mluvčího bude známé v průběhu prázdnin.
Šťáhlavský nadále zůstává zaměstnancem ČD, jeho nadřízeným ve společnosti ČD Cargo bude ředitel odboru marketingu a komunikace Zdeněk Větrovec. Martin Král, který za ČD Cargo příležitostně komunikoval s médii, zůstává poradcem generálního ředitele.
Nové představenstvo ČD Cargo uvedlo, že zřízením pozice tiskového mluvčího reaguje na opakované stížnosti novinářů na obtížnou komunikaci s bývalým vedením firmy. Zároveň tím chce podpořit aktivní komunikaci společnosti vůči veřejnosti. Šťáhlavský pracoval na pozici mluvčího v době, kdy byla nákladní doprava součástí ČD, připomněl nový předseda představenstva ČD Cargo Petr Žaluda.
Vrcholové vedení společnosti ČD Cargo zaznamenalo personální změny poté, co valná hromada 16. června odvolala celé představenstvo. Mateřská společnost ČD uvedla jako důvod „nedostatečnou spolupráci Carga s mateřskou firmou při řešení neuspokojivého hospodaření“.
Společnost ČD Cargo vykázala za loňský rok ztrátu před zdaněním 378 milionů korun. Za rok 2008 přitom měla firma hrubý zisk 474 milionů Kč. Společnost propad vysvětlovala poklesem poptávky v důsledku krize. V letošním prvním čtvrtletí ztráta činila 50 milionů korun, za první čtyři měsíce firma vykázala mírný zisk.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?