Mladá fronta získala CPress Media

24. 6. 2010 11:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Vydavatelství Mladá fronta ve čtvrtek 24. června oficiálně oznámilo, že do své správy získalo mediální produkci vydavatelství CPress Media. "Od 1. července budeme spravovat veškeré weby, časopisy a zajišťovat prodej inzerce," informovala mluvčí vydavatelství Pavlína Míčová.

O tom, že Mladá fronta rozšíří své portfolio titulů a internetových aktivit o aktivity CPress Media, se hovoří už delší dobu. Dosud ale ani jedna strana jednání ani převzetí oficiálně nepotvrdila.

Vydavatelství Mladá fronta vydává konzumní i odborné časopisy, má v portfoliu také ekonomický deník zdarma E15 a bezplatně distribuované regionální týdeníky Sedmička. Divize Online vydavatelství Mladá fronta provozuje ženské weby (Dáma.cz, Recepty.cz, Maminka.cz, Fitweb.cz), zpravodajské weby (E15.cz a Sedmička.cz) a cestovatelský portál Orbion.cz.

Cennějším majetkem v portfoliu CPress Media jsou v současnosti internetové servery spíše než tištěné tituly. Lídrem mezi weby CPress Media je zejména web o IT živě.cz s návštěvností téměř půl milionu reálných uživatelů měsíčně. Celkově čítá internetové portfolio CPress Media přes desítku internetových serverů s celkovou návštěvností 1, 027 mil. reálných uživatelů měsíčně (stávající návštěvnost webů Mladé fronty představuje 829 tis. uživatelů měsíčně). Mezi tištěnými tituly je stěžejním titulem magazín Computer, dobré postavení na čtenářském trhu mají i časopisy Jak na počítač a Mobility.

Podle účetní uzávěrky CPress Media za období od 1.4. 2008 do 31.3. 2009 skončilo hospodaření společnosti ztrátou 19 mil. Kč.

 

 

Redakce MAM

Další zajímavé čtení