Klíčový tuzemský internetový oslovil pro první kolo tendru deset agentur, do druhého se dostaly čtyři společnosti – EURO RSCG, McCann Erickson, Kaspen/Jung v. Matt a Mather Communications. „Při hodnocení, ve kterém rozhodovala kreativita, fit to the brief, cena, team a flexibilita, došlo k remíze mezi McCann Erickson a Mather Communications. Vznikla tedy nadstavba 2. kola, kde měly tyto dvě agentury na základě feedbacku prostor pro zlepšování a obhajování svých návrhů. Po finálních diskuzích byl nakonec vybrán vítěz,“ řekla M&M Veronika Rozumková ze Seznamu. Klienta tedy obhájila McCann Erickson a smlouvu má do roku 2012. „Dokázali vyvrátit dojem, že se agentura po několikaleté spolupráci nedokáže odpoutat od historie. Naopak využili znalosti klienta a jejich koncept a kreativní řešení má v našich očích potenciál doručit cílovou změnu vnímání Seznam.cz brandu,“ komentuje výsledky tendru Martin Šámal, Brand manager senior Seznam.cz.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?